Hei ja tervetuloa seuraamaan uutta Big Brother kautta! Tästä yritän saada paremman kuin edellisestä,ehkä isommat kuvat ja tarina vuodatuksessa auttaa siinä :) Nyt päästetään asukkaat taloon.

BB1.jpg picture by makkara

"Hei! Minun nimeni on Katja Koskikallio, ja olen 27 vuotias passipoliisi Turusta. Perheeseeni kuuluu aviomies, veli,sisko,äiti ja isä. Tulin taloon koettelemaan rajojani, ja siellähän voi olla hauskaakin."

BB2.jpg picture by makkara

"Terve! Minun nimeni on Nestori Loiska, ja olen 29 vuotias palomies, myös Turusta. Olen kihloissa, ja perheessäni on tietysti kihlattu, äiti ja isä. Taloon tulin kokeilemaan, miltä tuntuu olla suljettuna yhteen taloon pitkäksikin aikaa"

BB5.jpg picture by makkara

"Moikka! Mun nimi on Olga Nevanen, ja olen 21 vuotias opiskelija Helsingistä. Oon sinkku, ja asun vielä kotona, äidin isän ja pikkusiskon kanssa. Talossa haluaisin tietysti bilettää ja juhlia, ja kokeilla miltä tuntuu olla kaukana perheestä"

BB6.jpg picture by makkara

"Hei. Mä olen Into Ankkala, 26 vuotias pianonvirittäjä Oulusta. Olen kihloissa, ja perheeseeni kuuluu kolme veljeä, kihlattu,äiti ja isä. Taloon tulin kokeilemaan miten nopeasti tulee ikävä kotiin. Uskon että aika nopeasti"

BB7.jpg picture by makkara

"Moikka. Oon Nea Nurmi, 24 vuotias taustalaulaja Tampereelta. Olen sinkku, mutta olen kyllä ollut ennen kihloissa. Perheeseeni kuuluu vain sisko,äiti ja isä. Taloon tulin kokeilemaan, löytäisinkö itselleni miestä ja pitämään hauskaa."

 

BB8.jpg picture by makkara

"Terve. Olen Akseli Jaakkonen, 25 vuotias myyjä Tampereelta. Olen sinkku, ja heikkona vaaleisiin naisiin. Perheeseeni kuuluu äiti ja isä. Tulin taloon pitämään hauskaa"

BB9.jpg picture by makkara

"Moe. Mä oon Tyyne Oulunen, ja tuun Rovaniemeltä. Olen 27 vuotta, ja perheeseeni kuuluu äiti,isä ja kissa. Olen ammatiltani tarjoilija, ja seurustelen. Tulin taloon, koska kilpailun idea oli kiinnostava"

BB10.jpg picture by makkara

"Moi. Mä olen Pasi Lehtinen, ja 22 vuotta.Tulin taloon, koska juuri tämäntyylisistä kisoista pidän. Olen baarimikko, ja sinkku. Perheeseeni kuuluu veli,sisko,äiti ja isä.

BB11.jpg picture by makkara

"Heissan. Mä olen Anita Vilttilä, ja 23 vuotias kampaaja Helsingistä. Seurustelen, ja perheeseeni kuuluu äiti ja isä. Tulin taloon kokeilemaan taitojani ja hermojani"

BB12.jpg picture by makkara

"Olen Pekka Laattala, 29 vuotias opettaja Kiteeltä. Olen kihloissa, ja perheeseeni kuuluu kihlattu,äiti ja isä. Tulin taloon lepäämään, jos se vaan on mahdollista"

BB4.jpg picture by makkara

"Terve! Mä olen Patrik Palin, 20 vuotias poika täältä Helsingistä. Olen sinkku, ja perheeseeni kuluu kaksi siskoa,kolme veljeä,äiti ja isä. Tulin taloon tietysti bilettämään, miksipäs muuten?"

BB3.jpg picture by makkara

"Hei! Oon Rauha Lempinen, 30 vuotias lastentarhanhoitaja Lahdesta. Perheeseeni kuuluu äiti,sisko,aviomies ja kaksi lasta. Eli olen naimisissa. Taloon halusin, sillä ilmoitus kuulosti kiinnostavalta"

BB14.jpg picture by makkara

Kello 19.00. Into on mennyt jo varaamaan pehmeimmän sängyn. Muut asukkaat tutkivat olohuonetta."Vähäks pehmee!" oli Inton eka kommenti kun hän kokeili sänkyä.

BB15.jpg picture by makkara

Kello 19.20. Pasi ja Pekka ovat jo ennestään tuttuja,aika hyviä kavereita. Siksipä heillä onkin samanlainen kampaus. "Atciuh! Mä taidan olla tulossa jo heti sairaaks, voi v****!" tokaisi Pasi aivastaessaan.

BB16.jpg picture by makkara

Kello 19.30. Tytöt ovat muodostaneet kaksi ryhmää. Ensimmäisessä ovat Tyyne,Nea ja Olga. "Vähäks tääl on upeet, en oikeesti voi uskoo et pääsin tänne!" Tyyne hehkutti. Olga hymyili tälle pirteästi, mutta Nea oli hieman eksyneen oloinen, sillä hän alkoi jo nyt ikävöidä kotiin.

BB17.jpg picture by makkara

Toisessa ryhmässä olivat Anita,Rauha ja Katja. "Pihalla taitaa olla saunaki, ja poreamme ja kaikkee!" hehkutti puolestaan Katja. Anita heilutteli käsiään ja nyökkäsi, kun taas Rauha vilkaisi hienoa tiikeritapettia. "Ja tosi hienot tapetitkin" Rauha sanoi.

BB18.jpg picture by makkara

Kello 20.00. Pekka,Anita ja Olga ovat päättäneet kokeilla talon sohvaa, joka osottaitui aivan ihanaksi."On kyl ollu tosi kaunis sää, vaikka aurinko on ollukki vähän pilvessä" sanoi Olga kun hetken oli ollut hiljaista. "Joo, mut eiköhän ne säät kohta huonone ku tulee syksy.." Anita mietti.

BB19.jpg picture by makkara

Kello 20.30. Nyt Tyyne ja Rauha viihtyvät kaksisteen. "Ja sitten, kun mä puhuin ees vähän naapurin miehelle, nii eikös se pikku-Anna huutanu ihan kun leijona" kertoi Rauha juttua lapsestaan. "Siis se sun nuorin lapses vai?" kysyi Tyyne naurunsa välistä.

BB20.jpg picture by makkara

Kello 21.00. Ulko-ovet olivat avautuneet, joten Nea oli lähtenyt tutkimaan pihaa. "Vau, täälhän on sauna, ja aurinkotuolit ja palju ja kaikki..." Nea sanoi itsekseen.  Nyt hänestä alkoi tuntua, että taloon tulo kannatti.

BB21.jpg picture by makkara

Sisällä Tyynen ja Rauhan suhde oli taas parantunut, nyt he halasivat. "Sä oot oikeesti ihana tuttavuus, jaksat kuunella tämmösii lapsijuttui.." sanoi Rauha iloisesti siitä, että oli saanut ystävän.

BB22.jpg picture by makkara

Kelli 21.30. Akseli oli tullut sisään, hänkin oli käynyt ulkona. "Joo, siel on palju ja sauna ja aurinkotuolit ja kaikkee muuta upeeta" Akseli sanoi kun Anita katsoi häneen kysyvänä. "Ja se terassi on ihana."

BB23.jpg picture by makkara

Kello 22.00. Asukkaat kertoivat juttuja toisistaan. Oli Rauhan vuoro. "Eli joo, mulla on kolme lasta ja aviomies. Onks kellään muulla lapsia?" kukaan ei nostanut kättään ylös. "Okei, no hyvä ettei koko talo oo täynnä tämmösii vanhuksii." naurahti Rauha. "Et sä mikään vanhus oo" Patrik sanoi ja hymyili Rauhalle.

BB24.jpg picture by makkara

"Mulla on vielä opiskelut kesken, mut jatkan sit kun lähen täält" kertoi puolestaan Olga. Kaikki muut,paitsi Pekka kuuntelivat keskittyneinä.

BB25.jpg picture by makkara

Kello 22.30. Puhe on siirtynyt asukkaille tärkeisiiin asioihin. "Mä tykkään aika paljon kierrättää, koska must se on fiksuu" Anita kertoi. Olga ja Pekka kuuntelivat erittäin kiinnostuneina. 

BB26.jpg picture by makkara

Kello 23.00. Muutama asukas oli tullut keittiöön, ja Tyyne tuli kirkuen ulos. "Tulkaa kattoo tulkaa kattoo, siel on viinii!" hän huusi ja kaikki ryntäsivät sisään.

BB27.jpg picture by makkara

"Sille että ollaan päästy tänne" sanoi Katja ja hymyili. Kaikki kohottivat maljan, ja joivat sitten juoman yhdellä kulauksella tyhjäksi. "Oikeesti, nyt meitä hellittään." Nestori sanoi ja otti toisen.

BB28.jpg picture by makkara 

Pasi alkoi tehdä ruokaa. Tähän päättyy ensimmäinen osa. Tervetuloa lukemaan seuraava osakin, joka ilmestyy pian! Se on toinen päivä. Toivoisin paljon kommentia.

BB30.jpg picture by makkara